Kimibolygó - Kimi Raikkönen világa
[Moi]

//kimibolygo.gportal.hu/portal/kimibolygo/image/gallery/1331327786_29.png

Moi, vagyis Sziasztok! :)

Az oldal a finnek 2007-es Formula1-es bajnokával, Kimi Räikkönennel foglalkozik. Naponta frissülő hírek, csomó érdekesség, képek, videók, ikonok, hátterek....
Üdvözöllek a Kimi-bolygón! :D

Follow us on:

//kimibolygo.gportal.hu/portal/kimibolygo/image/gallery/1330093424_06.png

Translate to:

//kimibolygo.gportal.hu/portal/kimibolygo/image/gallery/1308503740_02.png //kimibolygo.gportal.hu/portal/kimibolygo/image/gallery/1308503754_84.png //kimibolygo.gportal.hu/portal/kimibolygo/image/gallery/1308503478_93.png //kimibolygo.gportal.hu/portal/kimibolygo/image/gallery/1308503477_17.png //kimibolygo.gportal.hu/portal/kimibolygo/image/gallery/1308503492_10.png

 
[Kimi Räikkönen]

//kimibolygo.gportal.hu/portal/kimibolygo/image/gallery/1331327784_47.png

Home
Hírek - News
Kimi Räikkönen
Kimi Blogja
Kimi's Blog in English
Vendégkönyv - Guest book
Finnország
Extrák
Site infos
Magamról néhány szó :)
Fórum - Forum

//kimibolygo.gportal.hu/portal/kimibolygo/image/gallery/1330093296_91.png//kimibolygo.gportal.hu/portal/kimibolygo/image/gallery/1330093298_01.png

 
[Events]


2012. Április 13-15 Chinese GP >>
2012. Április 20-22. Bahrain GP >>

2012. Május 1-3. Mugello test >>

 
[Chat]
Káromkodni tilos!
 
 
 
 
[Log in]
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
[Fans]
Indulás: 2010-09-12
 
[Pontverseny állása]

1. Fernando Alonso 35p
2. Lewis Hamilton 30p

3. Jenson Button 25p
...
7. Kimi Räikkönen 16p

bővebben...

 
[Facebook]
 
 
 
[Társoldik]

//kimibolygo.gportal.hu/portal/kimibolygo/image/gallery/1318078998_55.jpg   //kimibolygo.gportal.hu/portal/kimibolygo/image/gallery/1318078999_36.jpg
//kimibolygo.gportal.hu/portal/kimibolygo/image/gallery/1318078995_88.jpg   //kimibolygo.gportal.hu/portal/kimibolygo/image/gallery/1318078997_82.jpg
//kimibolygo.gportal.hu/portal/kimibolygo/image/gallery/1318078994_83.jpg   //kimibolygo.gportal.hu/portal/kimibolygo/image/gallery/1318078996_92.jpg

 


//kimibolygo.gportal.hu/portal/kimibolygo/image/gallery/1296771650_23.jpg
//kimibolygo.gportal.hu/portal/kimibolygo/image/gallery/1299179346_82.jpg //kimibolygo.gportal.hu/portal/kimibolygo/image/gallery/1301835162_46.png //kimibolygo.gportal.hu/portal/kimibolygo/image/gallery/1306091601_07.jpg
//kimibolygo.gportal.hu/portal/kimibolygo/image/gallery/1308433982_65.jpg //kimibolygo.gportal.hu/portal/kimibolygo/image/gallery/1309555118_19.jpg //kimibolygo.gportal.hu/portal/kimibolygo/image/gallery/1309555117_04.jpg //kimibolygo.gportal.hu/portal/kimibolygo/image/gallery/1309874309_28.jpg
//kimibolygo.gportal.hu/portal/kimibolygo/image/gallery/1313785207_76.jpg //kimibolygo.gportal.hu/portal/kimibolygo/image/gallery/1314637808_10.jpg //kimibolygo.gportal.hu/portal/kimibolygo/image/gallery/1316376613_79.jpg //kimibolygo.gportal.hu/portal/kimibolygo/image/gallery/1318791345_68.jpg
http://forma1csevego.lapunk.hu/tarhely/forma1csevego/kepek/icon2.jpg
//kimibolygo.gportal.hu/portal/kimibolygo/image/gallery/1322579999_09.jpg //kimibolygo.gportal.hu/portal/kimibolygo/image/gallery/1326577659_38.jpg //kimibolygo.gportal.hu/portal/kimibolygo/image/gallery/1329079007_56.png

http://www.kephost.com/images4/2011/4/11/cey8top96j9726l116st.gif

 
[Egyéb]

Top Sport Sites

 

2011-es Szezon
2011-es Szezon : Minden, amit a Portugál Raliról tudni kell

Minden, amit a Portugál Raliról tudni kell

Noncsi  2011.03.23. 14:55


Elérkeztünk a Rali Világbajnokság harmadik fordulójához, a Vodafone Portugál Ralihoz. Ismét egy kihívásokkal teli versenyhez érkeztünk, amely éppen olyan sok-ismeretlenes egyenlet mind a versenyzők, mind a rajongók számára, mint a svédországi és a mexikói forduló. Vajon ki fog a legjobban alkalmazkodni az állandóan változó körülményekhez?

A Portugál Rali történelme

Az 1900-ban alapított Autómovel Club de Portugal (ACP) mindig is sok pénzt áldozott a portugáliai motorsportokra, ennek megfelelően a szervezet nevéhez fűződik a legfontosabb hazai és nemzetközi motorsport versenyek lebonyolítása és szervezése.

Így nem volt meglepetés, hogy már 1975-ben megrendezésre került az első TAP Rali Portugáliában, ami rövid időn belül hatalmas nemzetközi elismertségre tett szert: hat évvel később, 1981-ben Portugália már csatlakozott a Rali Világbajnoksághoz.

A TAP Ralinak – a későbbi Portugál Rali – volt köszönhető az is, hogy öt alkalommal választották a „Világ legjobb ralijának” ezt a viadalt, valamint, hogy 2000-ben fontolóra vették az „Év legjobban fejlődő ralija” cím odaítélését is.

Miután a verseny sikerének és népszerűségének némileg ellentmondva, az FIA döntésének értelmében Portugália kikerült a WRC naptárból, az újonnan megválasztott ACP vezetősége Carlos Barbosa vezényletével hatalmas munkába kezdett, hogy Portugália ismét helyet kapjon a Rali Világbajnokság kalendáriumában. Ennek köszönhetően Algerve tartományban úgymond kiépült egy rali-helyszín, megfelelő utakkal, lenyűgöző tájakkal, így 2007-ben a portugál nemzet ismét vendégül láthatta a WRC mezőnyét.

Azonban a WRC rotációja a naptárakra is kiterjed: 2008-ban Portugália újra kimaradt a naptárból, de 2009-ben a pilóták, más sport hatóságok valamint a média és a rajongók egybehangzó tetszésüket fejezték ki, hogy a Rali Világbajnokság mezőnye visszatért minden rali Mekkájába.

Pár szó a raliról..

 Portugália mindig is egyfajta menedéket jelentett a Rali Világbajnokság számára. A kavicsos-murvás utak Nyugat-Európa egyik legtávolabbi zugában egyike a legjobb rali pályáknak az egész planétán. Amikor már azt hiszed, hogy ismered az utat, jön egy újabb dombtető, egy újabb kanyar az úton, így igazán nagy kihívást jelent végigszáguldani a portugál szakaszokon.

A Vodafone Portugál Rali központja Faroban található, az Algarve Stadionban. Ez még egy viszonylag új stadion, hiszen 2000-ben épült fel és mondhatjuk úgy, hogy nemzetközi felavatása is egy igen illusztris esemény volt: még a Rali Világbajnokság érkezése előtt, 2004-ben a Portugál Európa Bajnokság tornáján is igénybe vették ezt a nagyszerű létesítményt. Ráadásul, amikor a rali autók nem dübörögnek a központban, az olyan helyi foci klubok, mint a Louletano és a Sporting Club Farense, szívesen látják vendégül az érdeklődőket.

Azonban a héten a futball háttérbe szorul Faroban, a környékén és az országban: egész Portugália szenvedélye a rali. Az első rali futamot, amit a közelmúltban (1975) rendeztek meg, még északabbi területeken tartották így a mostani helyszínek némileg eltérnek a múltbeli szakaszoktól. És még mindig van egy apróbb csavar a rali ütemezésében: az egyik leglátványosabb versenyre hangolódó eseménye a raliknak a Shakedown. Ezt pedig már szerda este meg fogják tartani, majd a WRC mezőnye másnap reggel észak felé veszi az irányt.

Az első szakaszokat Lisszabon utcáin fogják leróni a pilóták, helyi idő szerint szerda délután 15.25 perctől. A versenyzők biztosak benne, hogy igen lelkes szurkolótábor fogja őket biztatni a 3,27 km-es szakasz teljesítése közben. Ráadásul eddig úgy tűnik, hogy a lisszaboni szuperspeciális szakasz lesz az év „nagy dobása”, egyelőre mind a szakértők, mind pedig a szurkolók részéről ezt övezi a legnagyobb érdeklődés.

A lisszaboni parádé után a pilóták egyből visszaindulnak Portugália déli részére, hiszen itt más rali versenyekhez képest korábban kezdődnek el a szakaszversenyek: már másnap kora délelőtt (csütörtökön) nekilátnak az első szakasz teszteléséhez.

Péntek reggel pedig már az autók is kapnak némi piszkos árnyalatot, mivel a verseny is egy újabb fokozatra lép: először fognak a kavicsos felületen végighajtani a pilóták.  A Lisszabonnal végzett, 2011-es Vodafone Portugál Rali győztese a rendezvény 3 napja és az összes faro-i dombos-kavicsos szakasz teljesítése után magabiztos lehet az évad további, hasonló kaliberű versenyeit illetően. Nem véletlenül emlegetik ugyanis az egyik legtechnikásabb pályának a portugált.

Az utak túlnyomó többsége (a lisszaboni szakaszt nem számítva) jól ismert a WRC legénysége számára. A 2010-es útvonalhoz képest mindössze a szakaszok 17%-a változott meg: ez pedig nem más, mint a Santana de Serra szakasz, bár a 2007-es versenyben a szakasz útvonalának néhány elemével már találkozhattak a pilóták.

Ez a 31.04 km-es szakasz lesz majd a vasárnap délutáni élő televíziós közvetítés műsor alapja, egyben a portugál Power Stage.

Egy másik változás a tavalyi évadhoz képest, amire érdemes odafigyelni, az a rali időpontja: alig 10 hónapja volt utoljára világbajnoki rali futam Portugáliában. A májusi-márciusi csere sok meglepetést tartogathat az utakon a versenyzők számára. Amikor utoljára Algarve-ben jártak, a nyár már éledezett a gyönyörű tengerparton, azonban most még tavasz van. Ez az időszak a tenger mellett igencsak változékony időjárást eredményez. Az egyik legnagyobb kiterjedésű víztömeg (Atlanti-óceán) mellett egyik időjárási front jön a másik után. Szerencsésebb esetben száraz marad a pálya. De hát ez Portugália..

Viszont ha az idő nedvesebbre fordul, akkor az egész sorrend a feje tetejére állhat: az első pilóta, aki a szakaszra hajt lehet a legszerencsésebb. Mindazonáltal, ha ez a sár megszárad az úton, akkor Mikko Hirvonen a mexikói rali után másodjára is kénytelen lesz betölteni a „seprű” szerepét: ő fogja tisztára söpörni az utakat a többiek részére.

Ki lehet a győztes?

Ez az a rali, amire mindenki várt. Ez az a rali, ahová azért mennek, hogy megtudják ki a legjobb. Itt nem csak a Sebastien Loeb – Mikko Hirvonen illetve Sebastien Ogier – Jari-Matti Latvala párosok párharcai miatt érdemes izgulnunk, figyelmet kell fordítani Xavier Mestelan-Pinon és Christian Loriaux párbajára is

A Vodafone Portugál Ralin azok a technikai vezetők vannak fölényben, akiknek éles a ceruzája, élesebb a szeme és különös figyelmet fordítanak a részletekre. Itt talán reálisabb képet fogunk kapni arról, hogy melyik autó a gyorsabb: a Citröen DS3 vagy a Ford Fiesta RS WRC.

A Citröen ugyan megnyerte az év első kavicsos felületű versenyét Mexikóban, azonban Mestelan-Pinon esete rámutat egy sor olyan tényezőre, aminek ismeretében óvatosnak kell maradnunk Loeb következő nagyobb győzelmével szemben. Ilyenek például a technikai problémák. A hétszeres világbajnok kisebb sebességváltó problémával küszködött az előző futamon, az autó egyik legolcsóbb alkatrésze eltört. Abban viszont biztosak lehetünk, hogy ez nem fog megismétlődni. Ogier is kisebb motorproblémával szenvedett az észak-amerikai futam két napján, valamint Petter Solberg az elektronika isteneivel vívott sikertelen párharca miatt volt kénytelen feladni a mexikói rali versenyt.

A Mexikó Rali valamint a Portugál Rali közötti fő különbséget a területek magassági viszonyai jelentik. Mexikó igen magas tájakkal büszkélkedhet, így elmondhatjuk, hogy itt tartották a szezon legmagasabb versenyét. A pilóták nem mindig voltak uraik saját autóiknak, a motorok igen nagy igénybevételnek voltak kitéve a hegyi levegőben. Nehezen tudtak „lélegezni”. Azonban Portugáliában annyi levegőt szívhatnak, amennyit csak akarnak, nem olyan vészes a tengerszint feletti magasság, így az óceán mellett.

Ogier és Solberg vélhetően erősen kezdenek majd, hogy megszerezzék egyik kedvenc pályájukon a győzelmet. A portugál kavics nem mondható éppen tisztának, azonban ha száraz marad az idő, nehezebb és veszélyesebb lesz megtalálni a tesztek alatt rejtve maradt sziklákat az úton, főleg az élboly számíthat ilyen veszélyekre. Azonban Ogier a tavalyi szezonban rendkívül jól demonstrálta, hogy a mezőny elejéről, száraz körülmények között is lehetséges a győzelem. Ogier mindig nagy önbizalommal érkezik meg a Portugál Rali helyszínére, esetleges győzelme pedig kárpótolhatja a mexikói kiesésért.

Solberg tökéletes pozícióban volt egészen addig, amíg a León központú Mexikó Ralin az autója cserben nem hagyta őt. Nehéz azzal vitatkozni, hogy a két gyári Citroen DS3 mögött volt, így a norvég egy remek nap elé nézett volna a sombrero-k hazájában. Azonban az autó megállt, ahogy azt a jegyzőkönyv is rögzítette. Mégis, a Vodafone Portugál Rali egy újabb esély Solberg számára, ahol ismét csúcsformában versenyezhet. A norvég szereti Portugália szenvedélyességét, Portugália pedig szereti Solberget.

De mi a helyzet a Forddal? Hirvonen, a pontverseny jelenlegi éllovasa minden bizonnyal az élbolyban fog haladni, már csak azért is, hogy bizonyítson fiatal csapattársával, Latvalával szemben. Latvala már háromszor vezetett ezen a viadalon és ebből két alkalommal – a két utolsó alkalommal – el kellett vontatni az autóját. 2009-ben versenygépét csak az autómentők tudták elvonatni a helyszínről, miután annyira összetörte a Ford Focust, hogy a hegyoldalt teljesen beborították a törmelékek.   

Nem titkoltan, minden pilóta szeretne győzni Portugáliában. Nem kivétel ez alól az előbb említett Latvala sem. Bár neki igen komoly erőfeszítéseket kell tennie azért, hogy új autója kevésbé „idegesen” viselkedjen, főleg a rövidebb tengelytávhoz kell alkalmazkodnia. A finnek most több esélye van, mint valaha, hogy egyenesen a célig vezesse az autót. Ha megteszi, egy csapásra maga mögött hagyhatja az eddigi portugál rémálmokat.

Mads Ostberg, Henning Solberg valamint Matthew Wilson jól helyezkedhetnek el a távon – élvezhetik a versenytársak által tisztára söpört utakat - és akkor minden esélyük meg lesz arra, hogy beférjenek a top 10-be.

A többi Ford-os versenyzőt is említve, izgalmas lesz látni, hogy Ken Block célba ér és ha igen, milyen idővel. Khalid Al Quassimi és Dennis Kuipers is tovább gyarapítanák tudásukat az Fordról, ráadásul a holland pilóta abban is reménykedik, hogy a Mexikóban elért eredményén tud javítani.

Az élboly már megszokott arcait nem tekintve, a szenvedélyes portugál közönség biztos lehet benne, hogy az esemény egyéb tekintetben is tartogat még izgalmakat: Kimi Raikkönen is újra autóba pattan, mégpedig abban a reményben, hogy tavaly elért 10. helyén talán tud majd javítani. Peter van Merksteijn Jr. debütálásával ötre növeli a Citröen DS3-as autók számát Faroban.

Mégis, a legnagyobb éljenzésre talán Armindo Araujo kétszeres világbajnok számíthat, aki mellett a brazil Daniel Oliveira is egy MINI John Cooper Works S2000 volánjai mögött fognak debütálni ezen a világversenyen.

Bernardo Sousa nagy lehetőséget kapott, hiszen a rali világbajnokság harmadik – számára hazai - fordulóján részt vehet a versenyen egy Ford Fiesta RS volánja mögött. Honfitársa, Bruno Mahalgaes is minden bizonnyal hatni fog a szurkolókra, főleg az általa nagyon várt lisszaboni parádén.

Az egész hétvégét a PWRC versenye teszi majd kerekké, ahol a nagy esélyesnek tartott Martin Semerad fogja lehetősége szerint tovább folytatni a sikeres szériát, amit svédországi győzelmével elkezdett. A Subaru pilótái Patrick Flodin és Anders Grondal készek szembenézni a kihívással, amit a Vodafone Portugál Rali jelent.

Végezetül pedig, a „Pirelli Star Drivers” program keretében 6 tehetséges pilótát választottak ki arra, hogy az FIA WRC Akadémia keretén belül ellátogassanak az iskola által kijelölt tréningsorozatokra, köztük a Portugál Ralira. Összesen 20 tehetséges pilótát készítenek fel egy Ford Fiesta RS-el és minden valószínűség szerint, a reménységek majd az M-Sport-nál bontogathatják szárnyaikat. 

Mi történt a tavalyi versenyen?

A 2010-es Vodafone Portugál Ralira két dolog miatt lehet igazán emlékezni: Olivier Quesnel, a Citroen Total World Rally Team csapatfőnöke hozott egy bátor döntést és engedte a két Sebastiant (Loeb és Ogier) egymással versenyezni. Ennek következményeként Sebastian Ogier először nyert futamot a WRC-ben. Makacs eltökéltséggel és nyers vezetésével mutatta meg Loebnek, hogy felvette vele a versenyt. Új-Zéland óta tartozott egy győzelemmel, ugyanis ha nincs a végső szakaszon hibája, már ott is meglett volna a győzelem. Az pedig még inkább csalódottá tehette a francia világbajnokot, hogy 7.9 másodpercet vert rá a trónkövetelő. Mindenesetre a dobogóra még Dani Sordo állhatott fel, így a Citröen Portugáliában a harmadik helyet is megszerezte. 

Egy kis érdekesség..

A legendás Markku Alen a Vodafone Portugál Rali legsikeresebb pilótája. A Repülő Finn összesen ötször nyerte meg ezt a versenyt, kettővel többször, mint Miki Biaison és Hannu Mikola.

Gumikérdés

Összesen három gumiszállító lesz jelen ezen a viadalon. A Citröen és a Ford versenyzői a Michelin keményebb Latitude Cross keverékét használja majd, míg néhány kiemelt pilóta a DMACK DMG2 abroncsaival szereli fel az autóját.

A WRC Akadémia 20 pilótája a Pirelli K4-es közepes gumijaival róják majd a szakaszokat a Ford Fiesta RS-el.

További hasznos információk – árak:

Rali pass: magában foglalja csütörtöktől vasárnapig a helyszínre jutást, illetve igény esetén őrzött parkolót biztosít, a bérlet birtokosa megkapja a rali hivatalos sapkáját, belépés a szolgáltató park területére illetve az ACP Vip zónájába, plussz még egy hivatalos tájékoztató füzetet. Ára 175 euró, ami kb. 47.200 Ft.

A Rali pontos programja:

Március 23. szerda:

Helyszín/Esemény

Időpont

Táv

Shakedown 1 (WRC)

14.30-16.30

-

Shakedown 2 (WRC)

16.30-18.30

-

Shakedown más kategóriáknak

18.30-19.30

-

  

Március 24. csütörtök:

Helyszín/Esemény

Időpont

Táv

SSS1 teszt

11.00-13.00

-

Sajtótájékoztató

13.30-…

-

Pilóták autogram osztása

14.00-14.30

-

Pilóta Parádé

15.00-15.20

-

SSS1 Pr Imperio Lisboa

15.30

3,27 km

 

Március 25. péntek:

Helyszín/Esemény

Időpont

Táv

Algarve Stadion Szervízpark

8.00

-

SS2 Santa Clara 1

9.05

22.99 km

SS3 Ourique

9.53

20.27 km

SS4 Felizes 1

11.06

21.31 km

Algarve Stadion Szervízpark

12.50

-

SS5 Santa Clara 2

14.25

22.99 km

SS6 Ourique 2

15.13

20.27 km

SSS7 Felizes 2

16.26

21.31 km

Algarve Stadion Szervízpark

17.55

-

 

Március 26. szombat:

Helyszín/Esemény

Időpont

Táv

Algarve Stadion Szervízpark

9.00

-

SS8 Almodovar 1

10.17

26.23 km

SS9 Vascao 1

11.10

25.26 km

SS10 Loulé 1

12.00

22.56 km

Algarve Stadion Szervízpark

13.15

-

SS11 Almodovar 2

15.02

26.23 km

SS12 Vascao 2

15.55

25.26 km

SS13 Loulé 2

16.45

22.56 km

Algarve Stadion Szervízpark

18.00

-

 

Március 27. vasárnap:

Helyszín/Esemény

Időpont

Táv

Algarve Stadion Szervízpark

6.30

-

SS14 Silves 1

7.34

21.34 km

SS15 Santana da Serra 1

8.27

31.04 km

Algarve Stadion Szervízpark

10.36

-

SS16 Silves 2

11.55

21.34

SS17 Santana da Serra 2 (Power Stage)

12.52

31.04

Algarve Stadion Szervízpark

14.20

-

Algarve Stadion: díjátadó és záróünnepség

16.00-16.30

-

Sajtótájékoztató

17.00

-

Összesen:

 

385.37 km

Saját gyűjtés-fordítás! Ha elviszed, tüntesd fel a forrást!

 

 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?