Hírek : Technikai analízis: Albert Park |
Technikai analízis: Albert Park
Noncsi 2012.03.12. 20:32
Az Albert Parki pálya Melbourne központjában található tipikus utcai pálya, amely nagy leszorítóerőt igényel a sok lassú kanyar miatt, ahol a pilótáknak még a komoly gumikopást okozó aszfalttal is meg kell majd birkózniuk.
Motor/sebesség
A kigyorsítások aránya: 67-69%
A motor igénybevétele: Magas
Átlagsebesség: 225 km/h
Végsebesség: 314 km/h
Átlagos kanyar sebesség: 157 km/h
Fékezés
Fékzónák száma: 8
A legnehezebb fékzóna: 1-es kanyar (5.3 G, 2,215 Kw)
A fékezéssel töltött idő: 11%
A fékek igénybevétele: Magas
A fékek hűtés igénye: Közepes/alacsony
Egyéb
A leszorító erő szintje: Magas
A hűtés igény: Közepes
A sebességváltások száma: 56/kör
A sebességváltó igénybevétele: Közepes
Üzemanyag fogyasztás: 2.8 kg/kör
Az üzemanyag terhelés időbüntetése: 0.4 mp/10kg
A pálya karakterisztikája
Hullámosság: Közepes/sima
Kerékvetők: Közepes
Az egyenesek hossza: 3100 m
A leghosszabb egyenes: 843 m (a 16-és és az 1-es kanyar között)
A kerékcserék időtartama: 28 mp
A bokszutca hossza: 280 m
A tengerszint feletti magasság: 10 méter
A pálya hossza: 5303 méter
A kanyarok száma: 16
Körök száma: 58
Versenytáv: 307.574 km
Körrekord: 1:24.125 - Michael Schumacher (2004)
Formula.hu
|