Hírek : 48 órás védelem Räikkönen módra |
48 órás védelem Räikkönen módra
Noncsi 2012.03.13. 14:45
Egy percig sem vonandó kétségbe Kimi Räikkönen magas reklámértéke.
...melyet a Lotus új szponzorai maximálisan meg is próbálnak kihasználni.
A Rexona for men máris lecsapott a finnre, és reklámfilmet forgatott vele. A Rexona új kampánya, a Lotus F1-es csapattal társulva a "No quit" nevet kapta. A reklám a terv szerint elsősorban a 30-as férfiakat célozza meg, mivel a Rexona álláspontja, hogy a márka remekül passzol a Forma-1-hez, és az ambiciózus, aktív férfiakhoz.
Már várjuk mikor készül el egy CLEAR samponreklám is a Jégemberrel, hiszen jelenlegi megjelenése erre is tökéletesen alkalmas. Nem mellékesen versenyezhet hajmosásban, a Head and Shoulders-es Vettellel és Buttonnal.
F1-Csatorna
|