Hírek : Red Bull: Kimi Raikkönen – Előnyök és hátrányok |
Red Bull: Kimi Raikkönen – Előnyök és hátrányok
Noncsi 2011.10.16. 23:04
A francia rali pénteki napja nem volt egy különösebben jó nap Kimi Raikkönen számára, egy őrült baleset véget vetett versenyének. De hosszabb távon hogyan keressük a Jégembert azokkal az F1-es pletykákkal amik most körbe kavarognak?
Amíg a Francia Rali első napján a harmadik szakasz kezdetéhez vezető úton melegítette a gumijait Elzászban, Kiminek sikerült beleszaladnia a Fordot vezető Henning Solbergbe, aki pontosan ugyanazt csinálta. Ennek hatására a Citröen felfüggesztése végzetesen sérült, Kimi pedig kiesett a korai fürdőből.
Ahogy navigátora, Kaj Lindström rámutatott, ezek a dolgok csak úgy megtörténnek: ez senkinek sem a hibája. Amikor az ember előtt fékeznek, míg a mögötte lévő személy gyorsul, a végeredmény még inkább elkerülhetetlen.
És talán a karma is beszállt valamennyivel, visszafizeti azt az időt, amikor 2008-ban Lewis Hamilton futott bele Kimi hátsójába a Kanadai Nagydíjon a boxutcában.
De ez azt jelenti, hogy Kiminek van egy kevés ideje, hogy fontolóra vegye a pillanat nagy kérdései közül az egyiket: mit fog csinálni a Jégember jövőre? Vannak találgatások, amik összekapcsolják őt a Forma-1-es visszatéréssel a Williamsszel, míg a többi ember úgy gondolja, lehet hogy a ralit folytatja. Azonban ott van a harmadik lehetőség, ahogy Kimi mondja: nem csinál semmit. Tehát mik az esélyek? Nézzük a spekulációkat…
Visszatérés a Forma-1-be
Kimi meglátogatta a Williams gyárat és természetesen ismeri az utat vissza a Forma-1-be, miután megnyerte 2007-ben a világbajnoki címet.
Előnyök: Nincsenek útszakaszok, ismerős telep és sokkal több pénzt tud csinálni a Forma-1, mint a rali.
Hátrányok: a Williams többé nem élcsapat, ott volt és foglalkozott vele, ez azt jelenti, hogy foglalkozik a piranja-szerű F1-es médiával. Újra.
Folytatja a ralit
A Jégember már 2 évnyi tapasztalatot fektetett a raliba és most kezdett rájönni a nyitjára. Miért nem kitartó?
Előnyök: Könnyebben kezdett most, sok a szórakozás, csak 13 fordulóból áll egy év és az újságírók is jónak tűnnek.
Hátrányok: Úgy tűnik, hogy nehezebb itt nyerni, mint a Forma-1-ben és a rali nem különösebben jövedelmező. Ha elmegy Svédországba, lehet, hogy halálra fagyasztja magát.
Elsétál
Ha kétségei vannak, kiszáll. A pénz nem probléma a Jégember számára és szégyen, hogy nagy gyűjteménye van otthon a játékokból, de nincs ideje játszani velük.
Előnyök: Ki akar dolgozni a megélhetésért, ha nincs rá szüksége? És ez egy ügyes megoldás, de nehéz lehet a döntés. Valamint ezzel időt nyer. Jól hangzik.
Hátrányok: Lehet, hogy őt untatják. Ezt leszámítva, nem rossz.
Versenyzés, de nem az F1-ben
Kimi kipróbálta a NASCARt valamint a Peugeot 908-as Le Mans autót. De egyik sem tűnik úgy, hogy megfogta őt. De ott van még a DTM is.
Előnyök: Kisebb a nyomás, nincs nagy média figyelem és nem olyan időigényes mint az F1 – de még kapsz egy esélyt, hogy versenyezz egy autóval. Mindkét világból a legjobbat?
Hátrányok: Igazán szüksége van arra, hogy bármilyen más fajta versenyzéssel foglalkozzon, amikor már F1-es világbajnok? Nem lenne egy kicsit unalmas?
Ezek a lehetőségek. A többi most a Jégemberen múlik…
redbull.com
Saját fordítás! Ha elviszed, tüntesd fel a forrást!
|