Hírek : Raikkönennek nem sokat kellett várnia az első szponzorra |
Raikkönennek nem sokat kellett várnia az első szponzorra
Noncsi 2011.04.07. 23:32
Kimi Raikkönen és csapata – az Ice One Racing – úgy néz ki, hogy tető alá hozott egy szponzorációs megállapodást az amerikai székhelyű Perky Jerky vállalattal, akik a finn Nascaros kiruccanását fogják támogatni.
A Perky Jerky – többek között egy csipetnyi guaranával fűszerezett marhahúst gyártó cég – rövid idő alatt hírnevet szerzett magának az egész világon és április 6-án bejelentette, hogy szponzorálni fogja a korábbi Forma-1-es világbajnok és jelenlegi rali pilóta Kimi Raikkönen versenyzését a Nascar Truck szériájában. Partnerségük kezdete a finn első futamától fog datálódni, nevezetesen a május 20-i charlotte-i versenytől.
Ahogy az az egész világon ismert, a Jégembert – aki többek között a sebészetileg kiszámítható viselkedéséről is híres – az egyik legsikeresebb professzionális sportolónak tartják a világon, aki lenyűgöző vezetői képességekkel rendelkezik. Így a Perky Jerky olyan világmárkák sorához csatlakozik a finnt szponzorálva, mint a Tag Hauer, az Oakley és az Alpine Stars, akik Raikkönent sikeresen szponzorálták a motorsport más kategóriáiban.
A 2011-es Nascaros debütálása alkalmával Raikkönen a Perky Jerky és az Ice One Racing színeit fogja viselni. Brian Levin, a „nyáj” alapítója és elnöke elmondta: „Ez tökéletes hírverést jelent egy vadonatúj márka számára, amelynek nagyságát egy világhírű sportoló csatlakozása is jelzi.”
Levin így folytatta: „Raikkönen egy versenyző és világszerte ismert, hogy kitűnő marketinggel rendelkezik, így jól illeszkedik a márka kultúrájába és stílusába. A Jégember ajánlott nekünk egy egyedülálló lehetőséget. Ezzel a Perky Jerky a világ figyelmének középpontjába került és rendkívül izgatottak vagyunk, hogy ennek részesei lehetünk.”
„A Perky Jerky egy kiváló termék.” – mondta Raikkönen. „Nem csak kitűnő ízű, hanem egy olyan márka, ami megérdemli, hogy ennek részese legyen.”
A Perky Jerky kidolgozott egy kiváló stratégiát, melynek értelmében hivatalosan a Nascar Daytona 500-as versenyének egyik kizárólagos partnere lesz, ez pedig magában foglalja a marketing célból piacra dobott ingyenes termékminták terjesztését, valamint a kóstolóbárok felállítását.
A Perky Jerkyről néhány szóban: négy évvel ezelőtt 40 méterrel a föld felett lebegve a cég alapítói bent rekedtek egy felvonóban. Nem volt más náluk, csak némi energiaital és marhahús. Hogy-hogy nem, az ital a marhahúson kötött ki és az alapítók miközben a mentésre várakoztak, megették azt. Ekkor jöttek rá, hogy ez a különös összetétel és ízkavalkád nem is olyan rossz párosítás. Ezután a 300 éves főzési tapasztalatokat ötvözték a házias receptekkel, de közben a felvonóban megszületett alap is megmaradt: így jelentek meg kuriózumként 2009-ben a piacon. A kevesebb, mint 2 éve a piacon lévő márka hamar az anyák, a sportolók, diákok, katonák, teherautó sofőrök kedvencévé vált, szinte sztratoszférai magasságokba emelkedett. Így a Jerky termékei ma már olyan üzletekben, kis- és nagykereskedésekben található meg többek között – főleg Amerika-szerte – mint a Home Depot, 7-Eleven, Target, Publix és Sport Authorithy.
Saját fordítás! Ha elviszed, tüntesd fel a forrást!
|